گواردیولا در رویای مربیگری چلسی
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

به گفته دیلی میل پپ گواردیولا آرزو دارد بتواند در تابستان امسال روی نیمکت تیم چلسی بنشیند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا که امسال با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده ، آرزو دارد در تابستان آتی خود را به نیمکت چلسی رساند و تا تجربه ای در لیگ برتر را با تیمی قدرتمند تجربه کند.


او بعد از 3 قهرمانی در لالیگ ، دو قهرمانی در اروپا در حضور چهار ساله اش در نیوکمپ آمار خوبی دارد ، اما گواردیولای موفق 41 ساله که اکنون در نیویورک در کنار خانواده اش زندگی می کند و کاملا از فوتبال دور است.


پس از قهرمانی چلسی با روبرتو دیمتئو و بلاتکلیف ماندنش به مدت 3 هفته ، کافی بود تا شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه چلسی با گواردیولا پخش شود ، هرچند این شایعه تکذیب شد اما بعید هم به نظر نیم رسد.


چلسی شروع طوفانی اش در لیگ برتر را نتوانست ادامه دهد و اکنون صدر را با منچستر یونایتد تعویض کرده است و باید برای نگهداری از عنوان قهرمانی اش در اروپا به مصاف شاختاری برود که در اوکراین برابر آنها شکست تلخی را پذیرفتند.


بعد از موفقیت گواردیولا در اسپانیا ، او به رکورد خوبی دست یافت و توانست 75% تمام بازیهایش در لالیگا را پیروز شود.گواردیولا می تواند گزینه ای برای بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا باشد اما مشاوران او ، او را مجاب کرده اند که بهترین جا برای او باشگاه چلسی خواهد بود.


علاقه گواردیولا برای مربیگری در چلسی زمانی بیشتر شد که بازیکنانی چون خوان ماتا، ادن هازارد و اسکار توانستند در ترکیب این تیم بدرخشند و نشان دهند آینده درخشانی در انتظار آبی ها خواهد بود.


اگر گواردیولا به چلسی بیاید آبراموویچ بدش نمی آید که برنامه ای طولانی مدت با او اجرا کند تا تیمی جوان را آماده مسابقات بزرگ کند.


بارسلونا که مکتب بازیکن های بزرگ کنونی اش نیز بوده است خوب بیاد دارد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2006 ، لیونل مسی ،ژاوی و اندرس انیستا بازیکنان تعویضی بارسلونا بودند که حالا به عنوان برترین ها نامیده می شوند.


اما گواردیولا نیم نگاهی هم به منچستر سیتی دارد ، جایی که اگر روبرتو منچینی نتواند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود و در جدول مکان مناسبی کسب نکند ، اخراج خواهد شد.


حضور فران سورانو مدیر فنی منچستر سیتی که قبلا در بارسلونا مشغول به کار بود ، شایعه حضور گواردیولا در منچستر سیتی را بیشتر می کند.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 108417
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12